Det (g)lider mot sitt slut

Ingen skola idag, men ingen sovmorgon för det. Klockan 07:15 skulle jag vara på bilskolan för att göra den berömda halkan. Till en början var jag mest trött, men när vi närmade oss halkbanan kom nervositeten smygandes. Men allt gick jättebra och blev såklart godkänd. Det var näst intill omöjligt att bli underkänd, men det var visst vissa som hade lyckats med genom åren.

Hade sen körlektion direkt efter halkan. Omkörning på motorväg och landsväg. Även det gick bra och jag blev godkänd. Nu är det bara statstrafiken kvar att bli godkänd på och det känns så skönt!

Vid halv 2 var jag klar med allt på bilskolan och gick hem till Filip. Där fick jag mat och somnade sen stenhårt i soffan. Var så himla trött.

Var sen iaf tvungen att gå upp för att åka hem och träna småttingarna. Jag var helt ensam idag med de och det fick ju sina konsikvenser. Men det gick helt okej, om man räknar bort utelåsning, inga nyckar, ingen sarg och endast användning av halvplan för att väggen inte går att få upp utan nycklar. Men det var ännu en träning på att vara lite flexibel och planera om lite snabbt. Det har man nytta av senare i livet också.

Nu ska jag gå upp till mig säng, bädda rent och gå och lägga mig. Är så otroligt trött och ska jag vara som folk imorgon är det nog bäst att sova.

Pusshej!

 


Kommentarer
Postat av: linnéa

vad roligt anna att du klarade det, men de visste jag ju att du skulle, haha. vi ses i morgon, sov gott <3

2009-09-30 @ 21:41:16
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/
Postat av: Alina

2009-10-01 @ 12:58:35
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Simone

Halkan är så sjuukt kul! :D

2009-10-01 @ 13:05:08
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0