En dålig dag

Ja vi har de alla, de dåliga dagarna. Idag var det min tur. Vaknade av mig själv klockan halv 6, en kvart innan min väckarklocka skulle ringa. Ingen större idé att somna om. Gick upp och vägen till skolan gick bra fast jag åkte så pass tidigt.

I skolan däremot har mitt humör varit i botten. Ingenting har varit roligt utan bara irriterande och jobbigt. Kunde inte hitta något som var lite bättre än det andra heller. Men som tur är vet jag ju att det här kommer vara över imorgon. Lite sömn på det här så ska det nog lösa sig.

Ännu en anledning till att det kommer bli bättre imorgon är att jag faktiskt är ledig. I vanliga fall skulle jag ju haft min svenska lektion på 50 minuter, men inte imorgon. Jag ska istället få jobba lite hemma och det kommer inte vara så jobbigt. Skönt att slippa ta sig dit. Det tar ju sin lilla tid.

Antagligen sover jag hos Filip inatt. Enda problemet jag ser är att han jobbar till 22 och börjar imorgon bitti vid 10. Vi hinner ju knappt umgås någonting iaf, men det kan ju vara värt att vara i hans närhet ändå. Men vi får se hur det blir.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0