En liten sagostund

Fick ett litet behov att skriva av mig såhär innan läggdags. Filip har precis åkt hem, jag har kastat ut Torsten ur mitt rum och skickat över bilderna, som jag och Natalie ska ha till vår redovisning i svenskan imorgon, till min mail. Ja, det har jag gjort. Lite sådär onödig fakta, men shit the same! 

Blev inte så värst mkt pluggande av psykologi iaf idag. Blev påmind av Emma att jag hade ett läxförhör imorgon också som jag helt hade glömt bort. Tack Emma, även om det inte direkt var glädjande nyheter. Så jag har suttit och nörd pluggat det, men nu tror jag det sitter. Hoppas bara jag pluggat på rätt. Annars får det väl helt enkelt skita sig! 

Skola imorgon då. Inte direkt glädjande det heller. Jag orkar snart inte mer. Jag har läxor i nästan alla mina ämnen plus att jag har två grejer i vissa. Höstlov nu tack! Min kalender, som för övrigt agerar hjärna för mig nu för tiden, är helt fullproppad för att jag inte ska glömma något. Men det gör jag ju ändå som ni redan märkt. Det kan inte vara lagligt att ha såhär mkt. Jag blir snart deprimerad. 

Kommer inte vara trevlig imorgon om jag inte går och lägger mig nu så det är väl bäst jag gör det. Kan dock inte garantera att jag är trevlig för det. Shit, min hjärna kommer explodera snart! 

Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0