En lyckad kväll

Det blev en väldigt lyckad kväll igår. Även om det blev lite krångel där ett tag så slutade allting bra. Jag och Natalie kom hem till mig vid tre tiden och somnade ganska så snabbt faktiskt, haha. Bilder från förfestandet kanske kommer senare. Tog inga bilder själv men vet ju folk som gjorde det. Men fotografen ballade ur redan på förfesten så inga bilder finns från själva krogenrundan.

Torsten kom in och väckte oss i morse, men jag slängde ut honom och vi somnade om igen. Vi vaknade vid elva men låg kvar i sängen till tolv och pratade lite. Vi åt lite frukost och har sen dess suttit och gjort klart svenskan. Så nu är den helt klar. Så är det redovisning på måndag. Skönt att bli av med den! 

Är bara lite seg idag för att man sovit på fel timmar av dygnet annars mår jag riktigt bra. Inge bakis alls, men det kan ju ha med alkoholintaget och göra också, haha. Det blev inte alls mycket igår. Men det är ju bra det. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att jag blir lite piggare så jag kan plugga lite psykologi och körkortsteori. Så ska jag väl öva lite på svenska redovisningen sen också. Kanske borde äta något snart igen också. Magen börjar säga ifrån. 

Pusshej! 

Kommentarer
Postat av: emma

Vem var fotografen?? :O vad det jag?? :S hahaha xD

2009-09-26 @ 16:50:06
URL: http://emmmmmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0