En riktig fredag

Så är det äntligen helg igen. Men det har inte känts som fredag alls idag. Men jag har övertalat mig själv om att det faktiskt är det. Det är lättare att övertala sig om att det är fredag än att övertala sig om att det faktiskt inte är det. Som mitt i veckan när det verkligen känns som att det är fredag, fast det inte är det. Hur jobbigt är det att övertala sig själv då att det bara är tisdag?

Har precis gjort klart lite plugg så nu kan jag utan att stressa upp mig åka till Natalies kalas imorgon efter domarkursen. Det blir ingen vila alls den här helgen. Det är bara hålla humöret uppe och köra. Hur nu det ska gå till, men det är en annan fråga. Får vila nästa helg istället.

Nej ska försöka att ringa till pizzerian igen nu. De har fullt upp just nu tror jag för det är upptaget hela tiden. Men jag ger mig inte. Jag ska ha min pizza om det så är det sista jag gör. Det sista jag gör idag iaf, haha.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0