Ett inlägg utan rubrik

Har precis pluggat klart till religionsprovet jag har imorgon. Har pratat lite med Filip också och insåg i samma stund att jag kommer inte göra något annat än plugga den närmaste tiden. Jag har hur mycket som helst just nu. Men jag har på något sätt lärt mig att inte stressa upp mig över det. Hade det här varit i våras hade jag haft panik och suttit och grinat i ett hörn ungefär. Men icke nu.

Är helt slut idag. Har en otrolig träningsvärk efter brännbollsturneringen igår mellan alla treor på skolan. Gud vad jobbigt det var. Skit stora planer så mkt spring blev det. Aj aj aj, säger min lilla rumpa idag. Och vann gjorde vi ju inte heller. Var inte ens i närheten, haha. Men det hade vi inte direkt räknat med. Kanske delar med mig med lite bilder, om jag får några :)

Imorgon har jag bara mitt prov i religion och sen är det hem och fortsätta min otroligt roliga livsstil, pluggandet. Men jag är positiv, när jag sover iaf.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0