Hjärnan säger läggdags

Jag har sovit bra inatt men ändå är jag hur trött och seg som helst. Var pigg fram tills jag satte mig för att äta lunch tidigare idag. Då kom tröttheten. Nästan lite läskigt faktiskt. Blir en tidig kväll ikväll.

Har iaf gjort ett till test på teorin. Jag blev godkänd, 60 rätt av 70 möjliga. Behöver bli bättre ändå ifs men det är en liten bit på vägen. Har bestämt mig för att jag ska börja läsa boken nu, inte bara göra testen. Man kan alltid läsa några sider innan man somnar. Men inte ikväll. Jag är helt slutkörd.

Ska nog ta och duscha och gå och lägga mig så snart som möjligt nu. Börjar klockan 8 imorgon. Hur många i finns det i jippi, som mammas jobbarkompis brukar säga. Vem planerar schemat egentligen. Det borde vara dödsstraff på att lägga en lektion som börjar klockan 8 en måndag morgon, eller hur?

Måste bara säga också att det är jättekul med alla kommentarer jag fått idag. Blir så glad när ni skriver så snälla saker. Fortsätt gärna så :) <3

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; åh, vad kul! :D

2009-09-13 @ 20:34:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

godmorgon =)

2009-09-17 @ 10:06:15
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0