I'm back on earth

Humöret är på rätt planhalva idag, vilket är så skönt! Det är bara förvirrande när man inte förstår varför man blir irriterad över ingenting och känner sig ledsen av ingen anledning alls egentligen. Men som sagt, nu är det borta och jag är mitt vanliga jag igen. Jag satt och kände på orden mitt normala jag, men kände att det inte riktigt var rätt ord. Vem är normal?

Till min stora glädje kom jag in här på bloggen idag och såg att jag fått några nya läsare. Hoppas ni tyckte om det ni läste, även om det kanske inte var det roligaste inlägget ni fick möta igår, och vill stanna kvar. Jag har mer att bjuda på, tro mig. Jag är ju som sagt lite smått knasig.

Nu ska jag återgå till mitt liv och gå och plocka ögonbrynen som jag inte gjort på hundra år. Sen blir det till och sätta igång med lite plugg. Gud vad stressad jag är över allt det känner jag. Någon som känner detsamma, att allt kommer på en gång? Men det är bara att få tummen ur. Snart kommer ju städtjejen också och hon kommer vara här till 16. Så kanske borde sätta igång innan hon kommer för jag skulle visst vara någon slags kaffetjej åt henne enligt Fredrik. Kan ju bli spännande, jag som inte ens vet hur kaffebryggaren fungerar eftersom jag aldrig dricker kaffe.

Hör nog av mig senare.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0