Träning ger färdighet

Första träningen med småttingarna idag då. Blev lite missförstånd och liknande men det gick bra tillslut. Sex taggade killar kom ner och spelade innebandy. Tyckte vi hade väldigt roligt även om det inte riktigt gick som planerat. Men så är det ibland.

Imorgon är det tillbaka till skolan igen. Börjar 08:10 vilket betyder att jag får ta bussen 07:05. Tidig morgon, lite små jobbigt. Jag är ju så bortskämd med att få skjuts i vanliga fall, men de ligger hemma och är sjuka för tillfället. Så jag får ta bussen helt enkelt. Snart kanske jag inte behöver skjuts längre utan kan ta bilen själv. Känns lite overkligt, men på tiden :)

Nu ska jag ta och nanna kudden vilken minut som helst. Har precis duschat så ska väl låta håret torka lite iaf. Men sen blir det sängen. Gud så skönt, är verkligen trött.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0