Ett steg närmare målet

Har precis kommit hem till Filip efter att ha suttit på bilskolan sen kl 08:15. Har gått den, från första april, nya riskutbildningen. Trodde det skulle bli jobbigt och långtråkigt, men det gick faktiskt väldigt fort. Och intressant var det också för den delen. Men nu är det över med den.

Sitter med det jobbiga beslutet om jag ska vara kvar här ett tag eller om jag ska åka hem nu på en gång. Visst låter det super jobbigt? 

Har sånn otrolig träningsvärk sen idrotten igår. Jag kan nog helt ärligt säga att jag aldrig haft något värre, eller så har jag bara glömt bort det. Det jobbigaste av allt är att vi gjorde inte speciellt jobbiga grejer. Vi sprang runt ån, vad kan man säga att det är. Inte längre än 2 km iaf. Sen tränade vi på kast och slag inför brännbollen och spelade sen en brännbollsmatch mot en annan klass. Helt sanslöst att man kan få sånn träningsvärk av det lilla. Dessutom stretschade jag efteråt. Gud vad jag måste börja träna igen.

Nu har jag bestämt mig, jag stannar nog kvar här en stund. Mina ben får vila efter den otroligt långa 100 meters promenaden från bilskolan och hit, haha. Det är ju farligt med för mkt träning säger de. Tror ni jag ligger i riskzonen? ;)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0