Det tar sin tid

Tänk vad mkt ursäkter man kan hitta på för att slippa göra vissa saker. Har lyckats tvinga mig själv att plugga en stund iaf. Tog tag i hinduismläxan, 36 frågor. Är nästan klar, men nu har orken försvunnit. Det är super intressant tycker jag, så länge man hittar svaren i boken relativt snabbt. Annars hinner jag tröttna. Har sex frågor kvar nu som jag inte ens försökt hitta svaren på så ska väl ta mig an de innan jag får göra något annat roligt.

Så inser jag ju själv att jag måste plugga på körkortsteorin. Det är inte många veckor kvar tills det är uppskrivning och ändå sitter jag och tror att kunskapen ska komma till mig och inte tvärtom. Ibland undrar man ju vad man tänker med, om man ens tänker.

Jag börjar känna mönstret av vad jag skriver om när skolan sätter igång. Plugg plugg plugg. Men ja, ni får väl skrika åt mig när ni tröttnar allt för mkt, haha. Men det är mitt liv just nu, plugg plugg plugg. När det kommer något mer intressant får ni veta det.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0