Vad hände Sverige?

Har precis tittat klart på Idol. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. En del är så otroligt bra men så finns det ju också de som man undrar vad de tänkte när de sökte dit. Vad har man för vänner och vad har man för familj om de påstår att de sjunger bra? Det är faktiskt tragiskt. Bättre att få höra sanningen och skämma ut sig för sina vänner än för hela Sverige. Eller vad säger ni?

Sov hos Filip inatt. Vi har inte setts på jättelänge så det var skönt att ses igen. Så var han ledig idag och jag har ju min, numera berömda, 50 minuters lektion. Vi var sex st där idag, haha. Men vi hade rätt kul ändå. Fick inte så mkt gjort dock.

Imorgon är det vanlig skoldag igen, sen blir det riskettan på fredag. Kort vecka, men det är bra efter sjukdomen.

Måste ju avsluta med att ifrågasätta vad som hände matchen Sverige-Malta. Sverige vann med hjälp av ett knä från en maltaspelare. Självmål var det enda de kunde fixa till sig. Var det inte tippad 5-0 innan matchen? Vad hände? Är det bara jag som börjar tvivla på VM?

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Haha, de som söker och säger "ja, många säger att jag sjunger jättebra! Typ min mormor och bästis tex"



NÄMEN VA!? Du är nog den ända, vars mormor påstår att du sjunger bra. Dumt.

2009-09-13 @ 13:53:36
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0