Lugnt och skönt

Nu känns allt bra igen. Har köpt biljetter till balen idag så nu känner jag mig lugn och fin igen. Dessutom passade jag på att köpa mig ett par skor när jag och Filip var på stan. Så nu kan jag lämna in balklänningen för att få den upplagd. Nu känns det bra på den fronten igen. Nu ska man bara få fram lite idéer till håruppsättning.

Det som känns lite värre är ju allt plugg. Att det kan vara så svårt att ta sig i kragen och bara sätta sig. Hade ju då tänkt att jag skulle få så mycket gjort när Filip skulle iväg på innebandymöte och träning. Vara borta hela fyra timmar, det hinner man mycket på tänkte jag hoppfullt. Men jag la ju då huvudet på kudden en stund här i soffan, så var det tänkt iaf, men jag somnade stenhårt och vaknade ungefär tre timmar senare, svinkall och hungrig. Bra där!

Nu är det läggsdags och jag är, helt otroligt nog, fortfarande trött trots min lilla tupplur såhär på kvällen. Varför somnade jag för? VARFÖR?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0