Ni behöver inte oroa er

Jag har suttit och kollat igenom bilderna som jag tog på Shirley i lördags. Blev en del riktigt bra. De behöver bara en liten sväng förbi photoshop för lite justering av ljuset. Så ni behöver inte vara oroliga, det kommer komma bilder.

Så länge kan ni få kolla på bilden på mig och Shirley som vi tog. Jag ser helt halvt död ut, men man kan ju då inte alltid vara vacker helt enkelt. Hade ju en liten förklaring till denna trötthet. Förklaringen kallas lillebror som missar buss och tigger skjuts av storasyster, som snällt åker in till stan klockan 2 på natten och hämtar upp lillebror, haha. För att sammanfatta, jag hade inte sovit så mycket!  


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Så fina så, som alltid <3

2010-04-20 @ 21:02:33
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0