Slutet närmar sig

Helgen har varit lite lätt kaotisk. Har lyckats både döma och leda mitt lag i Örebrocupen och dessutom bockat av högskoleprovet. Mycket på en och samma gång och schemna har näst intill legat i varandra. Sovmorgon har man ju heller inte fått så det var riktigt jobbigt att gå upp i morse kan jag säga.

Men idag var det åter till vardagen igen, vilket betyder skola. Just nu känns skolan som allt för mycket med tanke på allt plugg som ligger här hemma på hög och såklart utökades den idag med en läxa tills imorgon. Men den var inte så svår märkte jag efter att ha grävt ner mig totalt.

Gick bara till 14:10 idag och tog då cykeln hem igen. Jajamen, en annan har ju börjat bli lite nyttigare med lite vardagsmotion. Väl hemma satte jag mig nästan direkt med plugget och nu drygt 3 timmar senare har jag gjort klart två uppgifter som var väldigt nödvändiga. Har tänkt att jag ska lyckas beta av en tredje innan kvällen är slut. Men just nu är jag så trött så jag var verkligen tvungen att ta en paus. 

Magen har börjat kurra lite lätt nu också så det kanske är dags att ställa sig i köket och laga lite mat. Det blir en ensam hemma kväll ikväll igen eftersom älsklingen åker iväg och tränar innebandy. Men då hinner ju jag göra lite mer plugg, utan att bli störd, så det är väl bara bra det. Det är ju ganska så behövligt nu, hehe. 

 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är bra Anna, kämpa på, snart är det slut. Och på lördag kopplar vi bort allt var plugg heter och träffar Shirley istället och tar en dag i vingåker/katrineholm :) <3

2010-04-12 @ 20:14:21
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0