En liten sammanfattning

Sitter hemma hos Filip nu och väntar på att han ska komma tillbaka från sin springtur. Han hade lite spring i benen så det är ju lika bra att släppa ut honom. Som att ha en liten hund, haha. 

I fredags var jag uppe i Stockholm en snabb sväng för att köpa balklänning med mamma. Vi kom hem med en balklänning och en studentklänning. Så kan det gå. Är riktigt nöjd med båda två. Nu längtar man tills man ska få ha på sig dem.

Igår var jag och Linnéa i Katrineholm för att se och träffa Shirley Clamp. Jag körde ner och det tog inte alls så lång tid som vi trodde det skulle ta. När GPS:en sa att det var en kvart kvar skrattade vi och tänkte, om det ändå var så bra. Men rätt som det var så kom Katrineholm, haha. En helt öde stad iaf igår. Vi träffade ärligt talat max 5 personer innan konserten och då gick vi ändå inne i deras så kallade centrum. Mitt på drottninggatan. Men så kan det vara. 

Konserten var i alla fall hur bra som helst! Shirley ville göra en mysig och rolig konsert och det lyckades hon verkligen med. Även om inte lokalen var jättemysig, som hon själv sa, så blev hela showen hur mysig som helst. Alla som känner Shirley på ett lite djupare plan vet att hon inte kan låta bli att dra ett skämt då eller då. Hon är så himla härlig och det kommer hon så långt med. Sen skulle hon ju helt klart kunna bli komiker vilken dag som helst. Hon har det där naturligt i sig! 

I eftermiddag blir det hem för att fira lillebror som fyller år imorgon. Det blir lite grillning och tårtätning. Det är ju alltid trevligt.

Nej nu ska jag hoppa i duschen för att sen göra mig i ordning för kalas.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

En fantastisk kväll och Shirley var glad som vanligt :D HAHA ja inte var det många som var ute i Katrineholm igår inte, men vi hade det mysigt <3

2010-04-18 @ 14:31:18
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0