En stressfylld dag

Idag stod Nationella prov i svenska B på schemat. Fem timmars skrivande har helt klart fått hjärnan att mosas totalt. När jag fick höra att vi skulle skriva i fem timmar undrade jag vad vi skulle göra mer. Så mycket tid tänkte jag. Men så fel man kan ha. När det var 30 minuter kvar var jag så stressad att jag skrev fel säkert 10 ggr i rad. Kan säga att det inte hjälpte mig med min stress, haha. Men i sista minuten skrev jag ner mina sista ord och sen var det klart. Men som jag skakade efteråt. Nästan så jag inte kunde numrera sidorna, haha.

Det är ju så typiskt. En vanlig dag får jag knappt inga sms, och får jag sms så är de från Filip. Efter lunchen idag, då det var knappt två timmar kvar av provet så fick jag fyra sms och ett evigt långt samtal, kändes det som när man bara ville att personen i fråga skulle sluta ringa eftersom jag inte kunde svara. Men när provet var slut var det roligt att sätta sig och titta vem som ville nå mig, hihi.

Om en liten stund kommer Pernilla hit för att lämna den andra delen av Iris paket. Filip och jag ska hem till henne ikväll på lite partaj så då ska vi ge henne vår present som även Pernilla är med på. Så jag ska nu vänta på att Pernilla kommer. Sen ska jag slänga mig in i duschen och börja göra mig i ordning.

Någon mer än jag som gjort nationella prov idag? Hur gick det för er i så fall? :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gjorde också nationella idag! vilken uppgift valde du? jag valde recensionen, blev klar efter en & ½ timma :P

2010-04-23 @ 20:10:59
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0