Vad är det för speciellt med avatar?

Det blev en snabb skoldag idag eftersom det bara blev två lektioner. Fick goda nyheter på svenskan, jag slipper göra det riktiga muntliga nationella i svenskan. Jag ska bara sitta och diskutera lite om någon text. Det är ju så mycket lättare. Mycket skönt, då slipper man all nervostitet. Hoppas bara jag får det betyg jag vill för det. Men det tror jag nog :)

Hjälpte Linnéa på stan efter skolan. Hon skulle leta studentklänning så vi gav oss ut på jakt. Jag tvingade på henne en hel del klänningar och till slut hittade vi den. Så hittade vi ett par skor också sådär när vi ändå var igång. Jag är bäst på att slösa andras pengar, haha. Men köpte faktiskt en klänning själv på Gina tricot. Har spanat in den länge, så det var dags att slå till nu alltså ;)

Ikväll blir det bio med älsklingen och hans kompis Sandra. Vi skulle blivit ett helt gäng, men det slutade med oss tre, haha. Det blir Avatar i 3D. Alla säger ju att den ska vara så himla bra, så nu är det upp till bevis. Har aldrig tyckt sådana filmer har varit bra. Men ibland får man ju offra sig. Det kan ju vara som med mat, att smaken ändrar sig. Vi får väl hoppas. Annars är det ju gott att bara äta chips och popcorn, haha.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack för hjlpen söta du :) haha slösa med andras pengar ja det är du bra på, ialla fall mina haha jag är ju din sponsor vetdu xD hoppas du får en bra kväll så ses vi på torsdag <3

2010-04-27 @ 17:21:26
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0