Det blev inte som jag hade tänkt

Har varit iväg och ätit lunch ihop med Iris idag. Var riktigt roligt. Vi hade mycket att prata om. Väldigt mycket att ta igen med tanke på att vi inte setts sen i typ maj. Det är ju några månader sen. Vi som bestämde oss för innan sommaren att vi skulle ses mycket i sommar och att det inte skulle bli sista minuten innan hon åkte iväg till utlandet för att jobba. Det har ju inte riktigt blivit så, hehe.

Skulle ha prickat av en till sak på min lilla lista idag, men det gick åt skogen. Skulle ta kort till mitt körkort. Det har ju inte funnits hos mig på ett par månader så det är ju dags att fixa ett nytt nu. Visste att man kunde ta kort i en automat på stan, men den funkade inte när jag väl fått tummen ur och gått dit. Så himla typiskt.

Är det någon som vet om det finns en fotoautomat någon annanstans än på kompassen i Örebro? Kommentera i så fall.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det finns väl på korthuset? eller är det bara att man kan framkalla det där kanske, aja du får kolla <3

2010-08-19 @ 18:09:36
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Jo så är det säkert, men sen beror det ju klart på om det ligger allergi i släkten också. Jag och mina syskon har alltid växt upp med djur, ändå blev storebrollan högallergiker helt plötsligt. Vi andra två har klarat oss i alla fall :)



Allt bra annars?

2010-08-24 @ 23:21:43
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Hur är det med dig idag då? :)

2010-08-25 @ 17:17:48
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0