Ett enda stort pussel

Tidig morgon även idag. Men det är bara att jag vänjer mig med tanke på att det verkliga livet börjar nu. Kraft måleri har redan varit här och fixat lite och kommer tillbaka senare idag. Jag håller på och bli tokig över att vi bara har en nyckel. Det är ett evigt pysslande med tider och en hel del flängande överallt. Men snart får vi fler, vilket kommer underlätta.

Sitter just nu och väntar på att Natalie ska höra av sig. Vi ska försöka att hitta på något mellan alla tider som ska passas idag. Det har ju börjat bli några stycken nu. Men det ska vi nog lyckas med. Vi är ju vana så att säga.

Lite frukost på det här sen blir det ett evigt pusslande idag!


Önskar jag hade den här brödrosten. Men det får duga med den gamla vanliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0