God morgon

Dag nummer två på universitetet. Idag börjar allvaret så att säga. Jag ska ha med mig tre böcker och anteckningsblock. Jag är ganska så nyfiken på vad som kommer sägas idag. Förhoppningsvis är det intressant för annars är det ju döden att sitta där från kl 10:15-12:00. Vet inte hur många ggr jag tittade på klockan igår den första tiden. Men till slut så blev det intressant och tiden flög iväg. Kan ha med och göra att vi fick sluta 30 min tidigare än beräknat också. Men sånt behöver man ju inte blanda in nu.

Ska ta och göra mig i ordning lite mer och njuta av min nya tapet jag har framför mig. Den sista är på gång upp just nu och den kan jag njuta av när jag kommit hem. Sen blir det fram med dammsugaren för så mycket damm vi har fått nu är helt otroligt. Det fastnar ju överallt dessutom.

Nej lite fix nu och sen är det bara ta böckerna under armen, sätta sig i bilen och köra iväg till universitetet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0