Kontrollfreaket på besök

Vaknade vid 7 i morse. Det var väldigt länge sen jag gjorde, haha. Det börjar kännas nu efter ett faktaspäckat besök på Universitetet. Jag känner mig så förvirrad och hänger inte alls med i svängarna över hur allt ska gå till. Man tror ju att det bara ska vara att komma med böckerna under armen och sätta igång och lära sig en massa nytt. Men det är ju så sjukt mycket annat runt omkring också. Väldigt förvirrande måste jag säga.

Idag har jag blivit påmind om hur otroligt mkt jag hatar att vara yngst på ett ställe. De värsta åren i skolan är ju alltid första året, antingen sjuan eller ettan på gymnasiet. Det är ju läskigt att vara yngst och inte fatta någonting. Som det kontrollfreak jag är så vill jag ju ha koll på en gång, och nu när jag inte har det får jag näst intill panik. Men allt löser sig till slut. Det brukar ju göra det.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du får säga till om du vill ha hjälp med någonting <3 minns själv hur förvirrad jag var i början, haha..

2010-08-26 @ 17:38:27
Postat av: josefine

Rätt svar från gissa kändisen är ute i bloggen nu! Är du en av de fyra som blivit länkade, checka in! :)



Allt bra annars? :D

2010-08-26 @ 19:30:22
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-26 @ 23:58:10
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0