Lite ordning i röran

Jag har börjat inse att det är ganska mkt som ska göras innan Universitetet börjar. Så idag har jag satt mig för att skriva ner allting. Så nu har jag en liten lista som jag kan pricka av allt på. Det blev lite mer än jag trodde, men det är ju oftast så. Det är inte förrän man fått det svart på vitt som man inser hur mkt saker det är.

Just nu känner jag mig bara hur ofokuserad som helst. Känns inte som jag vet vad jag ska göra, fast jag har listan framför mig där det står klart och tydligt vad som ska göras. Jag har ingen lust helt enkelt. Men det spelar ingen roll just nu. Det ska göras, så är det bara.

Det är mkt känslor och förändringar just nu. Det kan ju ha med det och göra. Hela mitt liv håller på och ta form. En helt annan form än den haft förut. Det är lite läskigt, men jag tror allt kommer bli bra till slut. Eller det kommer bli bra, frågan är bara när allt kan få vara klart. Helt färdigt och stabilt.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du o dina listor!:D♥ Det verkar bra och skriva upp märker jag, får kanske med skriva upp sånt;)



Det är så kul o se att det går så bra för dig!:D Är riktigt glad för din skull!♥

2010-08-17 @ 15:18:19
URL: http://briellen.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Klart det kommer bli bra, allt ordnar sig även om det kanske inte känns så nu:)♥

2010-08-17 @ 19:44:42
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0