Se skräcken i vitögat

Om ungefär en timme ska jag sätta mig i bilen och köra mot min död. Det är ungefär så det känns just nu, men i själva verket så ska jag "bara" till tandläkaren. Ska laga ett, tydligen gigantiskt, hål. Skulle egentligen gjort det här den 31 aug, men ringde igår för att boka om min tid. Det kommer inte gå att åka till tandläkaren och ha första föreläsningen på Universitetet samma dag. Det är som att bädda för en migrän.

Snacka om att det tog emot när rösten på andra sidan telefonen frågade "Går det bra att komma imorgon?" och jag skulle svara något bra. Jag insåg ju att jag inte kunde komma på någon bortförklaring så snabbt så det var bara att tacka ja och skriva upp tiden i kalendern.

Nu ska jag hoppa in i duschen och stå och borsta tänderna resterande tiden innan jag åker iväg. Fy vad jag hatar det här. Men det måste göras. Bättre att laga ett hål än att rycka ut tanden! Till och med jag kan tänka positivt i en sånn här situation, haha.


Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-18 @ 13:40:31
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Emma

det kommer kännas bra när du väl har fått det gjort! :D

2010-08-18 @ 17:46:24
URL: http://emmabacks.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: haha, vad bra! och tänk positivt, nu behöver du inte åka dit på ett bra tag igen! :D

2010-08-19 @ 00:21:06
URL: http://emmabacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0