Ut med det gamla och in med det nya

Det behövde inte bli något blogg avbrott på grund av internetet. Allt har fungerat hur smidigt som helst och vi börjar faktiskt till och med få lite ordning här uppe. Det trodde jag verkligen inte dagen efter flytten. Man springer fortfarande och letar efter grejer i alla lådor och sånt, men det är verkligen inte alls så farligt som jag trodde.

Imorgon händer det mycket. Till en början så kommer de och tapetserar om lägenheten imorgon bitti. Senare på eftermiddagen går det vidare till Universitetet för min del. Blandade känslor om det, men det ska nog bli bra till slut.

Nu ska jag fortsätta kolla på Fredrik Lindgren, min kusins barn, som kör speedway på tv just nu. Ska gå runt och plocka lite samtidigt också. Finns ju lite och pilla med nu :) 
  

Kommentarer
Postat av: Emelie Paulsson

sv; oja, allt är bra med mig :) hur är det själv? :D

2010-08-29 @ 16:57:02
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0