En dag som för alla andra

Alla i Örebro har nu sportlov, alla utom jag. Men jag har valt det själv. Idag har jag dock varit ledig. Tog med mig Johan och My till Marieberg och kom hem med lite allt möjligt. Allt ifrån en jeansjacka till godis. Så kan det gå.

Imorgon är det dags att gå till dagis igen. Men det blir en lite speciell dag. Elma kommer på besök för vi ska göra en psykologiuppgift där vi behöver undersöka barns utveckling. Så passande när vi har praktik. Så det ska vi lösa.

Praktik resten av veckan sen blir det helg igen. Mamma och Fredrik sticker till Stockholm så jag är katt- och kanske även barnvakt. Eller ja, barn och barn, brorsan fyller ju 17 i år. Men så är det. Sen kommer min nervösa match. Ska döma damer div 3, och som om inte det vore nog så är det enda laget dövt så man måste hålla på och stampa och greja. Men varför inte liksom?

Ska snart åka hem till mig, men ska vänta en stund till och se om Fredrik kommer hem från Stockholm idag eller inte. Gör han det blir jag nog kvar ett tag till, men det ser inte ut som att tåget kommer komma i tid iaf. Inte med all snö. Jag säger ju det, snön ställer bara till det nu. Vår vore inte dumt alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0