I need help!

Praktiken är i full fart. De andra åren har praktiken varit rätt långtråkig och jobbig. Efter tre veckor, som det gått nu, brukar man vara rätt trött på det. Men det är jag faktiskt inte riktigt än. Visst att man inte är lika taggad varje dag, men det blir kul efter en stund. Det är ju roligare än att sitta i skolan och få uppgift på uppgift som ska lämnas in.

Idag är det en lite speciell dag också. Filip och jag har varit tsm i 11 månader. Sista gången det är månader, nästa månad blir det ett år :D Då ska vi försöka hitta på något roligt. Får se om vi lyckas ta oss ifrån staden eller om det blir något speciellt här hemma i Örebro.

På söndag är det Alla hjärtans dag också. Tänk vad snabbt tiden går. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa för gulligt till Filip. Är det någon som har något bra förslag? Tänkte gå lite på stan imorgon och kolla efter jag slutat. Det är så svårt, han köper ju allt han behöver. Men jag tror jag kanske har en idé. Men hjälp mig!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0