Jag är trött på den här årstiden

Är det någon som håller med mig? All snö gör mig snart galen. Det är iskallt ute och varje gång man ska gå ut tar det en halvtimme att få på sig alla kläder. Sen när man kommer in så svettas man som en gris på en gång och som om det inte vore blött nog så smälter ju snön ganska så snabbt så det blir blött överallt. Genomblöt slänger man sig tillslut in och försöker ta reda på hela röran. 

Tänk er vår istället. Du behöver knappt ha någon jacka på dig, skorna väger inte längre 2 kg var och komma in efter en promenad, då man lyckats hitta några fina nyutslagna blommor, behöver du inte ha brottningsmatch med dig själv för att få av alla kläder.



Vad röstar ni på, mer snö eller mer blommor?

Kommentarer
Postat av: linnéa

Mer blommor och vår tack, nu är jag trött på all snö.

2010-02-20 @ 10:54:23
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0