Jag fick låna en ängel

Den 27:e februari 2004 förlorade världen en ängel, min pappa. Det är sex år sen idag och jag kan inte låta bli att undra en mängd saker. Hur skulle mitt liv se ut om han fortfarande fanns? Vore livet annorlunda? Skulle jag vara annorlunda? Är det som så många säger, sitter de och tittar ner på sina älskade? Eller finns det kvar på jorden i en annan skepnad? Ingen vet och ingen kommer någonsin få veta. Det enda jag vet är att jag fick låna en ängel, för en liten stund.



Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
i varje andetag
Du togs bort från mig
alldeles förtidigt
Jag fick låna en ängel
för en stund

Jag saknar dig pappa! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!



Verkar som om du har bloggat väldigt länge?

2010-02-27 @ 12:19:58
URL: http://beebitahs.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Det finns många frågor som inte har något svar och man undrar ju varför saker och ting händer? sådant som man inte vill ska hända men som av någon konstig anledning händer ändå. Du har säkert jättemånga fina minnen av din pappa och det är de som man får plocka fram när man känner att sorgen tar över. Kanske hade du varit annorlunda? men den Anna jag har träffat är jag tacksam över att jag har, tacksam över att jag fått en sådan fin vän <3

2010-02-27 @ 13:25:29
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/
Postat av: Emma

haha ah anna anka står inte speciellt så högt rankad bland popularitet. ^^ ja jag vill jätte gärna veta varför :)



Ledsen att det har tagit tid att svara på din kommentar, har suttit och fixat lite med bloggen ^^

Men nu är jag tillbaka!



Puss

2010-03-01 @ 15:25:47
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0