Tiden rinner iväg

Imorgon är sista dagen på praktiken. Känns lite konstigt faktiskt. Förra gången jag hade praktik i Sverige satt jag de två sista veckorna och frågade mig "Är det inte slut på praktiken snart?". Den här gången står jag och frågar mig "Är det redan slut?". Det har gått så fort, vet inte vart tiden tog vägen.

Efter praktiken idag åkte jag till coop och köpte lite grejer för att kunna baka chokladbollar till barnen. Det ska de få mumsa på imorgon tänkte jag. Tkr det är kul att bjuda på något sådär sista dagen, men det blev ju såklart extra roligt nu när jag fick biokort på 200 kr idag. Stort tack! <3

Nu ska jag sova vilken minut som helst. Är riktigt trött. Skönt att man ska få vara lite ledig nästa vecka. Inte alls långt kvar till onsdag nu när jag och Linnéa ska till Sthlm och se/träffa Shirley. Det ska bli så himla kul och jag längtar så mkt att jag snart spricker! 

Nej det blir nog sängen nu. Ögonlocken är tunga som cementklumpar och jag gäspar lika stort som ett trevåningshus. Sovmorgon till tusen i helgen. Gud vad skönt att få sova ut för en gångs skull!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh, det är inte alls långt kvar nu och jag tror jag redan har spruckit av längtan xD ska bli så roligt <3

2010-02-26 @ 15:01:03
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0