Vilken härlig dag

Vilken härlig morgon. Vaknade klockan halv 8 av ett skrikande djur utanför dörren. Ja, det var Torsten, 8 kg katt som försökte trycka sig in i mitt rum. Tillslut gav jag upp i försöket att låtsas som att jag inte hörde och gick upp och släppte ut honom. Har varit vaken sen dess.

Filip gick upp en halvtimme senare för att äta frukost innan han tog bussen in till stan för att jobba. Jag gick upp, för jag kunde verkligen inte somna om. Efter att ha bytt tvättmaskin och plockat ur och i diskmaskinen kom även Johan och My ner. Det tog inte lång stund innan Torsten dök upp utanför fönstret med en halvdöd fågel i munnen. Jag skickade ut Johan för att döda fågeln och tog in Torsten.

Ja så började min morgon. Vilken härlig dag, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0