2010, here I am!

Så var det ett nytt år, igen. Känns som att 2009 bara flög förbi, men ändå har jag hunnit med så otroligt mycket. Skulle kunna rada upp lite grejer jag hunnit med i år:

Semester över förra nyåret i Gran Canaria
Fyllt 18 år
Första krogenrundan
Var på Melodifestivalen i Gbg
Träffat min kärlek Filip <3
Varit på praktik i Spanien
Semester i Thailand
Träffat Shirley Clamp 8 ggr
Börjat mitt sista år på gymnasiet

Ja, listan kan göras lång. Det har helt enkelt varit ett fantastiskt år och jag kommer alltid minnas det som det! Nu börjar 2010 och jag har goda förhoppningar att det här året kommer bli minst lika bra! Studenten, bal, börja jobba, ja det kommer hända minst lika mycket roliga grejer i år som förra.

Det är med glädje jag lämnar 2009 bakom mig och börjar det nya händelserika året 2010! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0