Det är verkligen värt det

Gårdagen blev hur lyckad som helst! Tänkte att jag väntar med att berätta om dagen tills jag har bilder att visa också. Om det nu blev några bra, haha. Men det visar sig :) Det hände mycket igår, så förbered er på ett väldigt långt inlägg.

Idag är man tröttare än tröttast! Kom hem vid ett tiden och kom då i säng vid halv 2 tiden. Sen har jag varit i skolan på ett litet möte nu. På min lediga dag. Jag borde få en guldstjärna faktiskt.

Klasskompisarna försöker få med mig ut på krogen ikväll, som det då var sagt, men jag vet inte om jag orkar. Har egentligen bara lust att ligga hemma i soffan och mysa med världens bästa pojkvän! Men vi får väl se hur det blir. Får lite dåligt samvete eftersom de vill fira mig ikväll. Men det finns ju en gräns också. Suck, vad jobbigt det ska vara. Det får helt enkelt bli som det blir.

Någon som har ett bra förslag på hur jag ska göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0