En liten sammanfattning

Sitter för tillfället sitter jag och kollar på 2 ½ men. Har precis pratat lite med mamma i telefon också. Är hemma hos Filip eftersom jag är ledig imorgon. Hade nog varit här iaf, men det är en annan historia.

Sitter väl mest och väntar på att Filip ska komma hem från sin träning. Han är duktig han, min älskling. Till skillnad från mig som har en gymförsäljare efter mig, men jag vägrar att svara. Jag klarar inte av försäljare, och särskilt inte honom. Han är verkligen en person som går under rubriken "fel man på fel plats". Ur ursel försäljare, verkligen, haha.

Hade ju då tänkt att jag skulle passa på att göra lite på mitt projektarbete när Filip var borta, men det har som vanligt inte hänt. Jag känner mig lite små hängig och trött idag. Tror jag sovit dåligt i natt, eller så håller jag på och bli sjuk. Jag hoppas på det förstnämnda.

Är som sagt ledig imorgon, så ska väl då ta tag i projektarbete. Sen på kvällen blir det första domarmatchen i år. Ska döma pojkar 94 Nerike IBK-Sköllersta IF. Har bara dömt Sköllersta förut, och det behöver vi ju inte diskutera om vi säger så. Men men, det ska nog gå bra.

På söndag fyller år btw ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0