Snabba cash

Matchen i morse gick jättebra. Rätt så lätta pengar om man tänker efter och en väldig bra timlön ;)

Nu på kvällen har jag, Filip, Johan och My varit på bio. Vi såg filmen "Snabba cash". En film jag skulle kunna rekomendera. Men det gäller att man hänger med från början. Vi kom överens om att det är en typisk sådan film som man antagligen tkr är bättre andra gången man ser den. För första gången hänger man inte riktigt med på allt. Jag gav upp ungefär efter halva filmen med att försöka förstå allt, för det kändes rätt omöjligt. Men som sagt, en bra film :)

Imorgon sätter praktiken igång. Sista praktiken ever, iaf på gymnasiet. Ska ifs ha lite praktik i slutet av trean också för att kompensera att jag ska vara ledig på tisdagar, men det är en annan sak. Jag börjar faktiskt bli lite nervös inför imorgon. Det är alltid första dagen som är värst! Man ska ge ett gott första intryck, lära sig deras rutiner, hitta överallt, lära sig barnens namn, ja allt verkligen. Det är mycket på samma gång och jag inser redan nu att jag kommer vara hur trött som helst imorgon kväll. Oj oj oj, nu börjar det igen. The real life!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej Anna, hörde att det gick bra på praktiken och det var ju skönt. Jag har lyckats bytt vecka nu och skickat sms till dig men du kankse inte har sett det :D



Men nu kan vi åka <3333

2010-01-25 @ 19:26:05
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0