Tankarna snurrar runt

Hemma igen efter en mycket intressant skoldag. Det finns en person i skolan som jag verkligen inte tål för tillfället. Kommer nog i för sig aldrig att tåla personen i fråga efter vad den gjort, men det är inget problem för mig. Sådana falska människor förtjänar att leva i ensamhet! 

Sitter hemma, som jag inte gjort på ett väldigt långt tag. Har ju i stort sätt bott hemma hos Filip den senaste tiden. Är faktiskt lite skönt att vara hemma igen, men det är skönt att vara hemma hos Filip också. Vi får väl se hur det blir ikväll. Det slutar säkert med att jag åker hem till honom iaf sen. Men det återstår att se. 

Ja, vad ska man mer skriva ner här. Känner att det blev ett inlägg med en massa känslor och mest lätta på trycket. Hoppas ni inte tyckte det var slöseri med tid att läsa det ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0