Undersökning hos frisören

Så var snart ännu ett jullov slut, mitt sista. Tänk vad tiden går fort, det är helt otroligt. Det är väl snart påsklov, bal och studenten som står och knackar på dörren. Det skulle inte förvåna mig.

Var hos frisören idag och klippte bort lite strån från skallen. Min frisör fick för en gångs skull vara med och bestämma lite, och det blev ju riktigt bra. Det är ingen super stor förändring, men det blev lite mer frisyr av det hela.



Hos frisören sitter man ju alltid och pratar en massa. Man pratar om allt mellan himmel och jord och ämnena byts snabbare än hårstråna hinner falla ner till marken. Så idag kom jag och min frisör fram till att man borde ha undersökningar hos frisören. Tänk efter själva, man sitter ju där i ungefär en timme och bara snackar en massa skit. Varför inte göra något nyttigt av det? Eftersom man ändå går igenom så pass många ämnen under tiden man sitter där så kan man ju lika gärna svara på lite frågor. Visst är det en strålande idé?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Va fint det blev!:D<3

2010-01-05 @ 17:54:37
URL: http://ellbri91.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0