Update

Så var man ett år äldre, ett år klokare. Fyllde hela 19 år i söndags, men det känns faktiskt ingen skillnad. Har inte ens vant mig att vara 19. När folk frågar, vilket hänt två ggr, så säger jag fortfarande att jag är 18. Men snart är väl det också en vana som allt annat..

Den här veckan började det nya schemat för våren. I'm loving it! Måndagarna är inte längre oändligt långa och ledigt på onsdagr och fredagar, det klagar man ju inte över direkt. Första gången på hela gymnasiet som vi fått ett bra schema. Helt underbart!

Så imorgon är det ledigt och på torsdag åker jag bara till skolan för att ha idrott. Sen blir det bussfärd mot huvudstaden för att träffa Anna och senare på kvällen se Shirley och förhoppningsvis träffa henne en stund också. Roligt värre. Så är det näst intill ledigt på fredag också, ska bara till skolan för att få de sista grejerna innan praktiken som börjar nästa vecka.

Nu ska jag ta den lilla bilen och åka hem till Filip. Det blir mys framför tv:n ikväll, vilket absolut inte sitter fel. Vi båda är lite små sjuka så det kan vara bra att bara ta det lite lugnt.

Vad har ni för er ikväll då?


Kommentarer
Postat av: Ellen

Får man vara avundsjuk på ditt schema?(a)



Du fååår ha det så kul sen när du ska träffa Shirley!:D



Jag håller med att det inte är någon skillnad när man fyller år, fast när man tänker efter så känns det lite konstigt tycker jag:P



Ha det så bra ikväll:D, själv ska man nog lägga sig tidigt!:P



Puss puss<3

2010-01-19 @ 18:54:32
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Cissi

Grattis i efterskott :D

2010-01-20 @ 10:24:15
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0