En dålig dag

Dagen började med att någon ivrig j*vel ringde och väckte mig hela tre ggr i morse. Vet nu i efterhand att det var en tjej från arbetsförmedlingen och det gjorde ju inte att det kändes bättre direkt. Har varit inne där och krånglat så himla mkt för att göra rätt för mig och nu behöver jag inte ens komma dit idag. Jag blir så trött på dem!

Har dessutom letat hela förmiddagen efter när universitetet börjar, men hittade ingenting. Fick sen reda på genom arbetsförmedlingen att de startar den 31 aug. Det var det sista jag ville höra om man säger så. Hade planerat att åka ner till Gbg för att se Shirley just den dagen. Dessutom ska jag även till tandläkaren den dagen och det går verkligen inte att boka om mer snart. Det blir tredje gången i så fall och jag tror inte de blir så glada om jag hör av mig igen. Jag måste komma dit för min hälsas skull också. Min tand kommer ju ruttna snart!

Just nu känns det som att man bara tar en massa tråkiga beslut och sabbar allt roligt för sig själv. Allting händer samtidigt och något måste prioriteras bort. Det blir ju då såklart de roliga grejerna som åker ut och här står jag och bara undrar när jag ska få göra något roligt.

Tänkte städa lägenheten nu och göra Filip glad. Det är väl det enda jag kan åstakomma idag i glädjeväg känns det som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0