Mormor, farmor, mormor

Det var länge sen det var så här svårt att vakna. Jag var så trött när jag vaknade i morse så jag hade egentligen bara lust att vända på mig och somna om. Men bilen var tvungen att flyttas på så det var bara att dra sig upp. Nu är det ingen idé att sova vidare tänkte jag och gick till affären och köpte schampoo som tog slut igår. Så nu är jag uppe, mer eller mindre vaken.

Ska snart sätta mig och ringa lite samtal. Bl.a. till mormor. Var ett tag sen man såg henne så tänkte ringa och kolla om jag kunde komma över en stund. Har ju inget att göra på dagarna så det är skönt att kunna hitta på något. Idag regnar det dessutom ute så det gör ju inte fantasin bättre.

Idag fyller även Filips farmor 70. Grattis till henne! Vi ska dit i eftermiddag. Filip ska bara sluta jobba, sen drar vi dit. Så imorgon fyller hans mormor år så då ska vi dit. Det blir mkt far- och morföräldrar nu, haha. Men det är härligt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0