Är det tisdag idag?

Ännu en sjuklings dag. Jag börjar ärligt talat tröttna totalt på att vara sjuk nu! Idag har det gått en vecka, har jag kommit på efter en stunds tänkande. Det är helt sanslöst hur snabbt man vänjer sig vid att vara ledig. Jag har redan börjat tappa kollen på vilken dag det är. I morse fick jag räkna ut vad det var för dag genom att kolla Filips ledighet. Han är ledig på måndagar, och han var ledig igår. Alltså är det tisdag. Som sagt, inte helt normalt, haha.

Nej jag tror jag ska ta och hoppa in i duschen och hoppas på att man kanske känner sig lite fräschare efter det. Börjar ändå känna mig lite bättre. Men är fortfarande inte frisk! Om jag inte blir frisk tills på fredag, då vet jag inte vad jag gör! Familjen ska åka till Stockholm då och ha en rolig helg tillsammans. Det vill jag verkligen inte missa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0