Det är kungligt

Idag har varit en fartfylld dag. Har fått en massa gjort och det känns så himla skönt. Var till Arbetsförmedlingen, till vad som känns som ingen nytta alls. Men det ska väl vara bra för något till slut. Sen sprang jag och Filip in på Fritidsresor och köpte en resa. Vi åker till Rhodos på söndag kväll. Helt underbart om ni frågar mig. Äntligen får jag komma utomlands. Sen så har jag fått jobb veckan ut också. Härligt härligt.

Så imorgon blir det upp i gryningen och iväg och jobba hårt. Ska bli ganska skönt ändå, fast man hellre skulle vilja vara hemma och shoppa och packa inför resan. Men det ska vi nog få tid till på lördag och lite på söndag i alla fall.

Tänkte att jag skulle visa bilden på Kronprinsessan och numera Prins Daniel. Det var faktiskt inte jag som tog bilden utan My, min lillebrors flickvän. Men det var ju iaf min kamera, hehe.


Rätt så bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0