Fortfarande sjuk...

Ibland gör man val som man inte vet om man ska kategorisera som bra eller dåliga. Jag gjorde ett sådant val i lördags. Jag valde att åka iväg och se Shirley Clamp i kungsträdgården i Stockholm fast jag inte var riktigt kry. Nu ligger jag hemma med världens förkylning, ögonfluss och ingen röst alls. Frågan är, var det värt det? På ett sätt var det faktiskt det, men på ett annat sätt inte. Jag mår ju inte alls bra just nu, men jag hade så grymt kul i Stockholm.

Jag börjar i alla fall bli lite bättre nu. Det betyder att rastlösheten börjar smyga sig på. Jag vill hitta på något, men jag har inte orken till det. Det är nog den allra jobbigaste rastlösheten. Skönt då att man kan sätta sig och prata av sig lite via datorn. Då slipper jag smitta någon samtidigt som jag faktiskt kan prata!

Sitter inte vid min dator så ni får vänta, som vanligt, på bilderna från i lördags. Blev inte jättemånga bra eftersom detvar så kallt och jag frös så jag skakade. Men några få bra blev det :) Hoppas ni orkar vänta.

Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0