I'm still alive

Mer eller mindre levande tänkte jag ta och skriva av mig lite. Tog studenten förra veckan men det känns fortfarande som att det var typ igår. Alla sa att det kommer ta sin lilla tid att repa sig efter studenten. Några sa till och med att det kunde ta upp till en månad. Jag trodde ju inte på det ett dugg. Egentligen inte nu heller, för jag lyckades ju dra på mig en massa baciller nu i veckan. Började må dåligt redan i tisdags kväll och igår kom jag knappt upp ur sängen. Sov bort i stort sätt hela gårdagen och nu är jag på benen igen. Helt otroligt egentligen..

Ja det är mycket som händer nu. Mitt så kallade vuxenliv har börjat. Så nu ska jag duktigt sätta mig och söka jobb. Någon som har ett bra jobb till en fd barn- och fritids elev?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0