LOVE 2010 <3

Nu har mamma lyckats fixa internetet på min dator. Så nu kommer lite bilder och sådant från helgen.

Fick inte jättemkt bra bilder i lördags. Jag frös så otroligt mycket att jag skakade. Så många bilder blev väldigt suddiga och gick inte att göra något åt. Men några bra bilder blev det.







Shirley kom ut på scenen ungefär kl 20:00. Det var en massa krångel med vilken tid hon skulle köra, men till slut blev det den tid som hade blivit sagt allra först. Hon kom in till tonerna av För den som älskar för att sen gå över till covers. Hon brände av den gamla goingen A thousand miles, som hon för den delen gör så himla bra, och fortsatte sen med A natural woman. Självklart blev det lite låtar från senaste skivan Tålamod också i form av Ett hus på stranden och Som man bäddar får man ligga. Men vad vore ett uppträdande utan melodifestivallåtarna Att älska dig och Min kärlek? Det klart även de fick vara med, plus lite allsång. Som en liten bonus fick hon även chansen att bjuda på Du är allt från hennes första skiva, skriven av vår älskade Sonja Aldén!

När hon gått av scenen försvann vi och ett helt gäng till med folk bakom scenen för att träffa henne. Vi fick en snabb pratstund och tog kort innan hon var tvungen att springa in och byta om. Under tiden hon gjorde det stod vi och pratade med Petra, Daniel och hans och Shirleys dotter Vilja. En så underbart söt tjej, full av glädje och energi. Hon sprang runt där bland oss och hade riktigt roligt. Efter en stund kom Shirley ut igen och vi stod och kollade en stund på Sannas uppträdande ihop med dem. Sen var de tvugna att springa vidare och vi gick för att kolla klart på Sannas uppträdande. Innan vi begav oss till bussen hann vi även med att iaf kolla på Sannas signering.


Tack till alla som gjorde dagen så bra!
Även fast jag inte var helt frisk hade jag så himla roligt!
Puss på er alla! <3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack själv Anna, har alltid lika roligt med dig <3 (och Shirley såklart)

2010-06-15 @ 22:27:46
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0