Tidigt en torsdagsmorgon

Så var man uppe tidigt en sommardag igen. Ska iväg och jobba lite till och få in lite mer pengar i sommarkassan. Tror jag ska fakturera idag också. Man kan ju säga som så att det går av rena farten nu. Jag kan det där nu, haha. Om jag har tur kanske man kan få växla lite och stoppa ner papper i kuvert. Men vi får väl se vad det blir. Så länge jag får pengar för det är det helt klart värt det!

Gick upp kl 6 i morse, så för lite mer än en timme sen. Jag behövde visst inte den tiden på morgonen märkte jag efter en stund eftersom jag nu bara sitter och väntar på att håret ska torka så jag kan platta det. Sen är det klart. Men då fick jag ju lite tid att sitta här och snacka gojja.

Får se om jag hinner uppdatera idag om min förra helg, haha. Tänkte jag skulle visa lite bilder iaf. Men som sagt, det kan hända att det inte hinns med idag heller.

Avslutar denna morgon med att säga GRATTIS till Filips mamma som fyller 47 år idag!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0