Tv:n visar hur sjuk du är

Jag börjar faktiskt må lite bättre nu. Är fortfarande snorig och liknande, men i övrigt börjar jag komma igång igen. Men det märks ju att jag varit sjuk ett tag. Jag kan hela vardagarnas tv-tablå i stort sätt. I alla fall de programmen som jag brukar kolla på. Snacka om att jag har kollat mycket på tv.

Idag ska jag flytta tillbaka till min gata i stan. Har ju bott hemma hemma nu medan jag varit sjuk men idag blir det andra bullar. Sen imorgon bär det av mot Stockholm med verkligen hela familjen. Det blir jag, Filip, mamma, Fredrik, Johan och My. Alla samlade helt enkelt.

Nu är frukosten svald och då är det snart dags för en dusch. Det är nämligen ett hål i min tv-tablå ;) haha

Kommentarer
Postat av: emelie

såg du dem live eller såg du dem bara på tv skärmarna? coolt att vara på plats iallafall och känna stämmningen :D

2010-06-20 @ 17:15:33
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0