En del har mer otur än andra

Helgen har varit hur bra som helst, fram tills idag. Ligger hemma i sängen, nerbäddad. Det är ju så himla typiskt att man ska bli sjuk just nu. Det var dessutom inte alls länge sen jag var sjuk sist. Antingen så har jag bara väldig otur eller så är det något som inte är som det ska. Jag chansar på otur än så länge.

Som det ser ut nu blir det ingen skola imorgon. Men jag ska ta det lugnt hela dagen så kanske man mår bättre tills imorgon. Skulle ju behöva komma iväg imorgon eftersom vi har redovisning i svenskan. Men vi får se helt enkelt. Alla hinner nog inte redovisa i alla fall.

Nu ska jag återgå till mitt sängliggande och kolla lite på "Familjen Annorlunda". Det är lagom spännande idag. Snart kommer nog Filip tillbaka också. Då får jag lite sällskap igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0