En förvirrad söndag

Den här dagen kommer jag inte gå igenom utan att misslyckas på något sätt känner jag redan. När jag vaknade hörde jag av mig till min kära vän Pernilla som jag ska döma ihop med vid 13:30 i Nora och frågade när jag skulle komma och hämta upp henne. Tillbaka fick jag svaret "Kom vid sex, det blir bra". Efter en total förvirring för oss både kom vi överens om en ny tid, halv ett. Det låter lite bättre med tanke på matchstartstiden, haha.

Vad som händer i eftermiddag har jag inte en aning om, och det är där det antagligen kommer skita sig. Om det inte skiter sig redan på matchen i Nora eftersom jag dömde deras lite yngre tjejlag igår. Men eftermiddagen känns lite ovis och det tycker jag inte om, alla som känner mig väl vet det. Det jag vet är att jag måste plugga, men frågan är när, var och hur. Men det får helt enkelt lösa sig med tiden.

Nu ska jag gå ner och fixa mig något att äta innan jag drar iväg på match. Det börjar ju dra ihop sig till avfärd.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej sötnos! allt bra med dig?

Som du kanske vet så har jag varit lite off med bloggen denna vecka. Jag har nämnligen varit i Stockholm på konsert och nu tänkte jag bara berätta att några av alla mina bilder från konserten med Tokio Hotel finns uppe i bloggen nu. Kommentera gärna och berätta vad du tycker om bilderna. En del är suddig och jag försökte göra dom så bra som möjligt.



Puss

2010-03-07 @ 18:23:12
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0