Helgen närmar sig

Så var skolveckan slut för min del. Det är så skönt att bara gå 3 dagar per vecka i skolan. Den här veckan var jag dock i skolan på min lediga onsdag eftersom vi hade obligastorisk närvaro på två föreläsningar. Det var riktigt intressant, så jag klagar inte.

Idag hade jag bara idrott. Vi spelade innebandy, så himla roligt. Har börjat fundera mer på allvar om man kanske skulle sätta igång med innebandyn igen till hösten. Men vi får väl se hur det ser ut då också. Om det går att få med i schemat. Men det ska vi nog kunna lösa.

Imorgon är både jag och Filip lediga. Så himla skönt. Under dagen ska det hinnas med att besöka bådas mormödrar och lite annat smått och gott. Sen på kvällen blir det 20 års fest hos en klasskompis till mig. Ska blir riktigt roligt eftersom det var ett bra tag sen jag var ute och festade. Men det får bli lite lugnt eftersom jag ska köra bil på lördag förmiddag. Det blir matcher och träning med smågrabbarna och lilltjejen.

Det blir en händelserik helg, och det tkr jag om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0